Posted on 4 Ocak 2012 Çarşamba

1.GÜN






  Bu gün diyetin ilk günü, biraz açlık krizi yaşamış olsam da bir kaç gün sonra, benim için daha kolay olacağını umuyorum ..



04.01.20012


SABAH

Saat 07:30
Beyaz peynir 1 adet domates
4 adet zeytin
2 dilim kepek ekmeği 
1 fincan rezene çayı
yemeğe başlamadan önce 2 bardak su içtim 







ARA ÖĞÜN


Saat 10:30
1 adet havuç
öncesinde 2 bardak su içtim










ÖĞLE


Saat 13:00
Bol kıvırcık  ve soğanlı bir salata yaptım üzerine bol limon sıktım 100 gr yağı süzülmüş ton balığı ekledim  yanında da bir dilim kepek ekmeği..
öncesinde 2 bardak su içtim karnımın uzun süre acıkmamasını sağladı ..















ARA ÖĞÜN


Saat 16:00
2 bardak su 
4 adet kuru kayısı














AKŞAM


Saat 19:00
1tabak kıymalı ıspanak yemeği
1 kase yoğurt
1 dilim ekmek
öncesinde 2 bardak su içtim








      ARA ÖĞÜN
      Saat 22.00
      1 bardak süt






























   2 lt suyu tamamlayabilmek ve karnımın doymasını sağlamak için öğünlerden önce 2 bardak su içtim, gün içinde ayrıca 1 bardak soda içtim .

4 yorum:

Meşgul Anne dedi ki...

Canım liste çok güzelmiş. Aslında oldukçada doyurucu görünüyor.İnşallah bende senin kadar azimli olurum ve kurtulurum kilolarımdan.Kilo tartımı haftalık mı olucak bu arada.

merve yıldırım dedi ki...

Teşekkürler canım liste doyurucu evet sürekli yiyerek zayıflıyorsun bu listedeki amaç bu .. haftada bir yada iki gün sabah aç karnına tartılabilirsin..

emrelerinmaceraları dedi ki...

İşte ilk gün menüm yarın ilk işim alışverişe çıkmak evdeki ekikliklerialmak
Bana şans dile mervem

merve yıldırım dedi ki...

oy canım benim hadi bakalım hayırlı olsun:) bütün şanslarım senin olsun dileğim:)

Yorum Gönder