Posted on 10 Ocak 2012 Salı

7. GÜN


                                                    HAFTA 1 KİLO -2 :)                       
                 
  11.01.2012


    Bu gün haftanın son günü diyete başladığım gün acaba ne kadar kilo veririm bir hafta diye     düşünürken 2 kilo verebileceğim hiç aklıma gelmemişti :) 81.300' le başladım şuan 79.100' üm
bu rakamı görmek beni gerçekten çok mutlu etti,  bana büyük bir motivasyon gücü verdi. 


    Bundan sonra ki haftaların da bu tempoda geçmesini umuyor ve bu gün ne yedim bölümüne geçiyorum :)






     SABAH


    saat 08:00


    1 adet haşlanmış yumurta
    1 adet domates
    1 dilim kepek ekmeği
    4 adet zeytin
    1 fincan rezene çayı












                 ARA ÖĞÜN


                 saat 10:30
                 
                 1 adet elma














       


      ÖĞLE


      saat 13:00


      1 tabak tarhana çorbası
      2 dilim kepek ekmeği
















          


                     ARA ÖĞÜN

                     saat 17:00
   
                     3-4 adet kuru kayısı
















      
      AKŞAM


     saat 20:00


     3 adet kabak dolması
     1 dilim kepek ekmeği
     bol salata
     1 meyve


     




ÖĞÜNLERDEN ÖNCE 2 BARDAK SU İÇTİM ..


      





       
    


                         


                 



5 yorum:

emrelerinmaceraları dedi ki...

Mervem dikkat ettimde beyaz peynir hiç yok diyetinde sen mi sevmiyorsun yoksa diyet listende yokmu

merve yıldırım dedi ki...

beyaz peynir az da olsa var Dilek ben çok severim aslında ama listemde olanlar bunlar :)

emrelerinmaceraları dedi ki...

Offff beyaz peynirsiz gün düşünemiyorum.Ama bir haftada verdiğin kiloya bakılınca sanırım bazı güzelliklerden vazgeçmek gerek.

Meşgul Anne dedi ki...

canım tebrik ederim. harikasın . bir haftada 2 kilo çok süper. bu tempoda git emi :)) sakın pes etme .harika gidiyosun :))

merve yıldırım dedi ki...

teşekkür ederim canım umarım böyle devam eder .. pes etmek yok yola devam:)

Yorum Gönder