Posted on 12 Ocak 2012 Perşembe

9. GÜN

   
    Sabah erkenden kalktım yine.. camı açtım oh mis gibi havayı içime çektim ne güzelmiş erkenden güne başlamak, diyet yapıyor olmasam ne kadar erken kalmak istesem de uyanamazdım, 
sanırım tamamen psikolojik. .Anne diyeti sayesinde çok yapmak istediğim güne erken başlayabilme rutinine eriştim, bu gün saati kurmayı unutmuşum kendiliğimden her sabah uyandığım saatte kalktım, sanırım vücudum erken kalkmaya alışıyor.. teşekkürler Anne diyeti:)

     Bugün beni mutlu kılan 2 şey var 1. 2 çay kaşığı reçel .. 2. akşam menüsünün kaçamak olması, kesinlikle diyet yapıyor gibi değilim, bunu bastırarak altını çizerek söylüyorum bu kaçamaklar muhteşem ve ben sanki normal hayatıma normal beslenmeme devam ediyorum inanın öyle hissediyorum :))


   12.01.2012



        SABAH

       saat  07:30

       1 bardak yeşil çay
       1 dilim kepek ekmeği
       1 domates
       beyaz peynir
       2 çay kaşığı reçel







         ARA ÖĞÜN

         saat 10:30

         2-3 ceviz 












            ÖĞLE

            saat 13:00

            tavuk şiş ( 1 tavuk pirzola dan yaptım)  
           1 domates
           1 dilim kepek ekmeği 




                    
         
                           ARA ÖĞÜN

                           saat 17:00

                           1 avuç fındık





            AKŞAM

     KAÇAMAK:)

     kaçamak günümde istediğimi yeme şansım var
     bu günkü kaçamağım balığı çok sevdiğim için 
     hamsi tava + bol salata+ 2 dilim tam buğday
     ekmeği+ 1 bardak şalgam suyu oldu..oh mis gibi 
     doydum, birlikte nice kaçamaklara inşallah:)

      

0 yorum:

Yorum Gönder