Posted on 16 Ocak 2012 Pazartesi

13.GÜN

16.01.2012


Bu günün benim için en güzel yanı 2 top dondurma yiyecek olmamdı, dondurmayı herkes gibi bende çok severim ve diyet menümde dondurma olması acayip motive edici bir şey:) diyette dondurma olur mu hiç diye düşünmeyelim, dondurma son derece sağlıklı bir besin içeriğinde ki vitaminler ve kalsiyum bakımından oldukça zengin..Bu arada koca bir günü hiç ama hiç açlık hissetmeden geçirdim, acıkmıyorum çünkü devamlı yemek yiyorum, vücudumun açlık hissetmesine izin yok. Sanırım artık midem de küçüldü, daha çabuk doyduğumu fark ettim.. Bu arada daha şimdiden göbişimin küçüldüğünü de söylemeden edemiycem:D



   SABAH


   saat 07:00-08:00


  1/2 yulaf gevreği (eti lilalif )
  1 bardak süt
  1 yumurta
  1 domates






    ARA ÖĞÜN


    saat 10:30


    1 mandalina










   ÖĞLE


   saat 13:00


   1 tabak domatesli spagetti
   1 domates söğüş





 
    ARA ÖĞÜN


    saat 17:00


    1 ayva








   AKŞAM


   saat 19:00-20:00


   2 adet yağsız dana pirzola
   bol salata
   (sarımsaklı ve bol maydanozlu yaptım)
   1 dilim kepek ekmeği






     


       


        ARA ÖĞÜN


        saat 22:00


        2 top vanilyalı dondurma


       


















     2 top lıght dondurma = 1 porsiyon meyveye
     3 top normal sade dondurma =1 dilim ekmek+1 su bardağı süt+ 1 porsiyon meyveye         
     eşdeğerdir.







0 yorum:

Yorum Gönder