Posted on 6 Şubat 2012 Pazartesi

21.GÜN

Merhaba;


Yaklaşık 10 gündür yazamıyorum eşimin rahatsızlığından dolayı bir süre ara vermek durumunda kaldım:(
mümkün olduğunca yediklerime dikkat etmeye çalıştım fakat hastanede kaldığımız için diyeti uygulayamadım ..
umarım bir engel daha çıkmaz ve ben  kilo verme serüvenime devam edebilirim:)




            SABAH


            Saat  07:30-08:00


            1 bardak zencefil çayı
            2 dilim kepek ekmeği arası
             peynirli tost
            domates,salatalık





       


                            ARA ÖĞÜN


                            Saat 10:00 - 10:30


                            1 armut












               ÖĞLE


               Saat 13:00


               1 tabak lahana çorbası
               2 köfte
               1 dilim kepek ekmeği
             



    
                       

                             ARA ÖĞÜN


                             Saat 16:30 17:00


                             1 elma







              AKŞAM


              Saat 19:30- 20:00


              1 tabak makarna salatası
              1 bardak yoğurt
              ( ben yoğurtlu sarımsaklı,
               domates soslu yedim )




              
           


                    ARA ÖĞÜN


                    Saat 22:00


                    4 adet kepekli bisküvi
               

0 yorum:

Yorum Gönder