Posted on 5 Ocak 2012 Perşembe

2. GÜN


05.01.20012


Bu günüm ilk güne göre çok daha rahat geçti öğle yemeğinde kaçamak olması beni heyecanlandırdı ve diyetimi eğlenceli hale getirdi :) yüksek bir moral oldu bana bu kaçamak 
tamamen diyet psikolojisinden çıkmamı sağladı sevdim bu kaçamağı :)


SABAH



Saat 08:00
1 adet domates
1 adet salatalık
4 adet zeytin
1 fincan yeşil çay
1 dilim kepek ekmeği
 beyaz peynir


Sabah kalkar kalkmaz 2 bardak 
su içtim..








ARA ÖĞÜN



 Saat 10:30
 İki bardak su içtim ve 1 adet elma yedim
























ÖĞLE












Saat 13:00
Öğle menüsü kaçamak olduğu için koca bir tabak dolusu domatesli ve yeşil mercimekli bulgur pilavı yedim, yanına da koca bir bardak ayran , öncesinde iki bardak su içmeyi unutmadım ..






















ARA ÖĞÜN




   Saat 16:00
   İki bardak su içtim 
   1 adet armut yedim 


























AKŞAM
Saat 20:00


2 Yemek kaşığı yağla fırında 
pişirdiğim domatesli,sarımsaklı
kekikli, köfte patates yemeği..
5 adet köfte
bir yemek kaşığı kadar patates
1 adet salatalık 
1 dilim kepek ekmeği












ARA ÖĞÜN







  Saat 22:00
  1 su bardağı yoğurt

























0 yorum:

Yorum Gönder