Posted on 8 Ocak 2012 Pazar

5.GÜN

5.GÜN

08.01.2012

Güzel bir pazar sabahına merhaba dedim bu gün , oğlumu ilk kez tiyatroya götüreceğim için heyecanlıydım,
sabah kalkar kalkmaz iki bardak suyumu içtim, kahvaltımı hazırladım, bir güzel yaptım , hazırlandım Kayra Doruk'u hazırladım ve evden çıktık, Kadıköy Süreyya operasında olan bremen mızıkacıları çocuk operasına 10 dk rötarlı olarak gittik..Oyunu izledik oğlumda bende çok eğlendik .. çıkışta arkadaşlarla buluşup bir kafeye oturduk öğlen yemek saatim gelmişti ve öğlen menüsü kaçamaktı. Bu gün ne yesem, ne yesem diye düşünürken oğlumu yedirmekle uğraşmaktan, ben hayalimi süsleyen yemekleri yeme fırsatı bulamadım, yemek yemeden de geçiştirmek istemediğim için 1 tabak ezogelin çorbası içtim ve oğlumun tabağında yemediği iki köfte ve bir kaç elma patatesle birlikte öğle yemeği faslını bitirdim. Bu arada tiyatroya yetişebilme telaşımdan saat 10:30' da içmem gereken 1 bardak sütümü içemedim evde de Kayra Doruk'un kutu sütlerinden kalmamıştı yanıma alabilmem için ara öğünüm malesef iptal oldu..siz siz olun ara öğünlerinizde ne varsa evde muhakkak bulundurun ve arada stok kontrolü yapın.. saat 16:00' de eve geldim ve hemen iki bardak suyumu içtim. 4 kuru kayısı yedim. Oğlum da bende çok yorulmuştuk, Kayra Doruk uyudu bende biraz uzandım dinlendim, sonra kalkıp akşam yemeğimizi hazırladım, akşam yemeğimizi yedik oğlumun banyosunu yaptırdım uyuttum bende dayanamayıp uyumuşum uyandığımda saat sabahın 7 siydi :) ilk aklıma gelen şey akşam yemeğinden sonra yiyeceğim ara öğünümü de uykuya yedirmiş olmamdı :( evet kısaca özetlemem gerekirse bu gün iki ara öğünümü iptal oldu ve ben bu günü 4 öğünle bitirmiş oldum kaçamak hayalimi de gerçekleştiremedim ne yazık ki .. artık bir daha ki kaçamağı bekleyeceğim büyük bir sabırsızlıkla :)



  SABAH

   Saat 7:30

   1 bardak rezene çayı
   1adet domates
   1 kibrit kutusu kadar beyaz peynir
   1 dilim kepek ekmeği










ARA ÖĞÜN


 Saat 10:30

 1 bardak süt













   ÖĞLE

   Saat 13:00
 
   1 tabak ezogelin çorbası










  ARA ÖĞÜN


     Saat 16:00
 
     3-4 kuru kayısı











  AKŞAM

   Saat 19:30

   1 adet çipura balığı
   bol salata
   1 dilim kepek ekmeği
   ( bu salata aile boyu ben hepsini yemedim
    yense de sorun teşkil etmiyor az yağlı ve az
    tuzlu olmak kaydıyla salata sınırsız yenilebilir )







  ARA ÖĞÜN

    Saat 22:00

    1 bardak süt

 



0 yorum:

Yorum Gönder