Posted on 14 Ocak 2012 Cumartesi

11.GÜN

14.012012

Bu gün öğlen saatlerinde istanbul 'a kar yağdı ilk kez oğlumla birlikte karı seyrettik .. kar da yürüyüşe çıktık .. bütün gün kar dan bahsettik, karın üstüne bastık ,elimize aldık, izlediğimiz çizgi filmler bile kar temalı olanlardı .. teşekkürler ''kar'' oğlumla muhteşem bir gün geçirmemi sağladın:)


    
       SABAH


       saat 07:30


      1 dilim tam buğday ekmeği
      1 fincan rezene
      1 domates
      4 zeytin
      peynir
      marul, maydanoz
     







     ARA ÖĞÜN


     saat 10:30


     4 badem












     
   ÖĞLE


   saat 13:00


   2 dilim kepek ekmeği arası peynir
   salata


  ( ben yağsız tost ve salata yerine salatalık
   domates söğüş yaptım)










                 
                  ARA ÖĞÜN


                  saat 17:00


                  1 elma












      AKŞAM 


     saat 19:30


     1 tabak nohut yemeği(suyunu yemedim)
     1 dilim ekmek
     salata
     (aslında akşam yemeği menümde 
     2 adet dana pirzola vardı 
.    ben annemlerden eve 
     erken dönemediğimden orda yedim
     siz 2 adet dana pirzola yahut 
     önünüzdeki yemeğin % 30 azını yiyin)






        
                     ARA ÖĞÜN


                    saat 22:00


                   1 adet elma


                    ( bol bol su içmeyi unutmuyorum ..)


    












                        



0 yorum:

Yorum Gönder