Posted on 11 Ocak 2012 Çarşamba

8. GÜN


 1 haftada 2 kilo vermenin mutluluğuyla başladım bu gün güne, şimdi daha çok umutluyum .
Eski zayıf halime döneceğim günün hayalini kurmaya başladım artık :) bu hafta da 2 kilo verebilmenin ümidiyle haftaya başlıyorum ..




     SABAH


     saat 08:00


     1 domates
     3-4 kuru kayısı
     4-5 zeytin
     2 dilim kepek ekmeği









     
      ARA ÖĞÜN


      saat 10:30


     1 adet havuç














       ÖĞLE


      saat 13:00


      3 adet köfte
      havuç salatası
      1 dilim kepek ekmeği












               
                      


                         ARA ÖĞÜN


                         saat  17:00


                         3 adet kuru kayısı














         AKŞAM


        saat 19:00


        1 tabak yoğurtlu karnabahar yemeği 
        ( ben buharda haşladım sarımsak
         koydum yoğurduna öyle yedim)
        1 tabak makarna 
        1 meyve










        




              ARA ÖĞÜN


             saat 22:00


             1 bardak süt


















  Her öğünden önce su içmeye özen gösterdim , 2 bardak soda , 3 bardak ta bitki çayı içtim.
























            
   








        


        

4 yorum:

emrelerinmaceraları dedi ki...

Hiç bukadar heyecanla beklediğim bir blog olmamıştı.acaba bugün ne yedi merakından uykumda olsa sırf görmek için açıyorum bilgisayarı.:)))MErvem birşey soracağım havuç slaatana ve makarnana yağ koydun mu? Ayrıca tuz nekadar koyuyorsun

merve yıldırım dedi ki...

Canım benim çok sevindim :)) salataya 1 yemek kaşığı riviera, bir paket makarnaya da 2 yemek kaşığı riviera, 1 tatlı kaşığı tereyağı. Dilek tuz salataya hiç koymadım makarnanın da pişerken suyuna 1 tatlı kaşığı ekledim o kadar.. tuzu ve yağı çok azalttım, şeker zaten hiç kullanmıyorum..

emrelerinmaceraları dedi ki...

anladım canım.riviera ne tatlım ilk defa duyduö

merve yıldırım dedi ki...

canım sızma değilde riviera zeytin yağı ..

Yorum Gönder