Posted on 22 Ocak 2012 Pazar

18. GÜN


22.01.2012

    Suya ve sodaya daha fazla ağırlık vermeye başladım, mümkün olduğunca fazla su içmeye çalışıyorum, öğünlerden önce muhakkak 2 bardak suyumu içiyorum ondan sonra yemeğe başlıyorum.. neredeyse loğusalık günlerimde ki kadar çok su içiyorum diyebilirim :) 
   Suyun gücüne gerçekten çok inanıyorum, su zayıflamam da en büyük yardımcım, itiraf 
ediyorum ilk zamanlar su içmekte çok zorlanıyordum.. fakat artık ben içmesem de  bünyem istiyor
vücut neye alışırsa onun için sinyal veriyor sizde ilk zamanlar su içmekte zorlanabilirsiniz,
yılmayın  su içmeye devam edin bir süre sonra alışkanlık haline geldiğini göreceksiniz :)




                
                     SABAH


                  saat 07:30 08:00


                  1 bardak papatya çayı
                  5,6 zeytin
                  domates, salatalık
                  1 çay bardağı çökelek
                  1 dilim kepek ekmeği



                 




                                     ARA ÖĞÜN


                                     saat 10:00 - 10:30


                                     2 adet kuru kayısı




                                    













                   ÖĞLE


                   saat 13:00


                   1 tabak 50 gr
                    ton balıklı salata
                    2 dilim ekmek
















                           
                            ARA ÖĞÜN


                            saat 17:00


                            4 adet kepekli bisküvi


















                      AKŞAM


                       saat 19:30 - 20:00


                       1 porsiyon Adana 
                       yada Urfa kebap
                       1 meyve
                        salata
       
                       






                    ARA ÖĞÜN


                    saat 22:00


                    1 bardak yoğurt




                      

0 yorum:

Yorum Gönder