Posted on 7 Ocak 2012 Cumartesi

4.GÜN

07.01.2012

Bu gün harika bir güne uyandım, hem uykumu almıştım hemde açlık hissetmiyordum sadece çok susamıştım hemen gidip iki bardak su içtim ve büyük bir heyecanla kahvaltımı hazırladım, bu gün menüde yumurta vardı, yaşasın çok mutluyum bu gün yumurta yiyeceğim edasıyla, dolaptan yumurtayı aldım cezvenin içine koyup haşladım 4 parça kayık şeklinde kestim üzerine de çok az tuz ve biber serptim, oh yemede yanında yat ..  sadece 1 adet haşlanmış yumurta ama beni çok mutlu etti, değişiklik her zaman farklı gelir mutlu eder bizi öğle değil mi.. kısaca özetlemem gerekirse bu günüm çok rahat geçti açlık krizi hiç yaşamadım öğlen menemen yedim ve çok doyurucu oldu hiç acıkmadım .. akşam bulgur pilavı ve köfte süperdi bu gün ziyafet yaşadım resmen Allah'ım şükürler olsun.


SABAH

.
saat 07:30



1 bardak rezene çayı
1 Yumurta
1 dilim buğday ekmeği
 marul + maydanoz da olabilir
1 dilim domates 






             
ARA ÖĞÜN
   




saat 10:30


  2 bardak su içtim ve 1 adet muz yedim






















ÖĞLE
   
  saat 13:00


 2 adet yumurtadan yapılmış menemen
 1 dilim kepek ekmeği
 1 meyve ( benim canım portakal istedi)
 öncesinde iki bardak su içtim ..










ARA ÖĞÜN




   saat 16:00
   
   2 bardak su içtim 
   1 bardak yoğurt yedim..
























AKŞAM


 saat 19:30


 2 bardak su içtim sonra
 1 tabak bulgur pilavı 
 5 adet köfte..
















ARA ÖĞÜN


 saat 22:00

 2 bardak su 
 1 avuç fındık 

















  

0 yorum:

Yorum Gönder