Posted on 9 Ocak 2012 Pazartesi

6. GÜN


09.01.2012


Bu gün oğlumu uyuturken bende onunla birlikte uykuya dalmışım , saat 22.00 de uyumuşum uzun zamandır bu kadar erken yatmamıştım çok ama çok iyi geldi.. saat 7 de kalktığımda çok güzel dinlenmiş uykumu almıştım . Hemen bir koşu mutfağa gidip iki bardak su içtim ve kahvaltı hazırladım..
kahvaltı hazırlamak artık hiç vaktimi almıyor bu durumdan çok mutluyum, hemen bir domates bir peynir bir dilim ekmek tamamdır.. tost yapıp pişmesini beklemeler, ağır patatesli yumurtalar kızarmış sucuklar vs yerini sade ama sağlıklı bir kahvaltıya bıraktı,  sağlıklı beslendiğimi hissediyorum ve vücudumun daha dinç daha enerjik olduğunu, diyete başlamadan önce bu kadar erken saatte uyanmıyordum kahvaltımı geç saatte yapıyordum ve dolayısıyla bütün gün acıkmıyordum, ikinci öğünümde eşim geldiği zaman ki akşam öğünü oluyordu arada atıştırmalar da olmuyor değildi mutlaka oluyordu, eşimle oturup tv izlerken ,ne yesek acaba midem kazındı , canım bir şey istiyor ama ne, yemekten daha yeni kalmışız aslında, bizimki tamamen psikolojik :) şimdi eşim her gün şundan da ye canım, hiç bir şey olmaz o kadardan deyip benim aklımı çelmeye çalışıyor .. bende hayır hayatım ben diyetteyim diyorum :)





     SABAH


   saat 07:30



  1/2 bardak yulaf gevreği +
  1 bardak süt ,
  1 dilim kepek ekm.,
  6 - 7  zeytin
  1 domates








    
            ARA ÖĞÜN


           saat 10:30


          2 bardak su içtim 
          1 armut yedim..



      ÖĞLE


    saat 13:00


    2 bardak su yemek öncesi
    1 tabak bezelyeli pirinç pilavı
    1 söğüş domates









      ARA ÖĞÜN

      saat 16:00
 
      2bardak su
      1 elma










     AKŞAM

     saat 19:00
   
     yemek öncesi 2 bardak su
     1 tabak barbunya yemeği
     1 dilim kepek ekmeği
     yarım kase yoğurt






   
        ARA ÖĞÜN

        saat 22:00

        1 bardak süt

4 yorum:

emrelerinmaceraları dedi ki...

Mervem başarılı olursan bende yapacağımbu diyeti bukadar çok zevkli çok doyurucu dışardan bakan biri olarak yediklerinebakınca ben hiç acıkmadan yaparım bu diyeti diyorum.:))))

Bu arada ismini değiştirmişsin hayırlı olsun.Canım ama şu var izleme ekranından da düzelt bizde hala bu adres yok çıkıyor

merve yıldırım dedi ki...

Dilek'cim kesinlikte yapmalısın bu gün 7. günümdeyim ve 2 kilo gitti bile :)
ben ilk başlarda biraz acıkmış olsam da artık çok iyiyim :)

evet ismimi değiştirdim sağol şekerim :) evet sayende fark ettim şuan izleyici ekranımı ayarlamaya çalışıyorum tatlım :)

emrelerinmaceraları dedi ki...

ben Şubat 15'den sonra sporu bırakacağım Haziran'a kadar havalar çok soğudu yağızla gitmek zor oluyor.Bu arada da senin diyeti uygularım diyorum

merve yıldırım dedi ki...

Olur canım, hazır vücudun yağ yakmaya hazırken, bir an önce başlayabilirsin evde de devam edersin belki spora katkı olur diyetine..

Yorum Gönder