Posted on 6 Ocak 2012 Cuma

3.GÜN


06.01.2012

Bu gün yataktan kalkmakta epey bir zorlandım. Gece çok geç yattım  sabah kalkmam  neredeyse imkansızdı, eğer her zamanki klasik günümde olsaydım vurur kafayı yatardım ama bir kere uykuya yenik düşersem gerisi gelir ..  Önümde aşmam gereken çok uzun bir yol var ve bu yolda günde 6 öğün yemek yemem, bol bol su içmem gerekiyor sabahın köründe bunları düşündüm ve fırladım yataktan :)  hemen gidip iki bardak su içtim, sonrada büyük bir heyecanla menüye baktım, bir güzel kahvaltımı hazırladım önce resmini çektim sonrada yedim :) 







SABAH


saat 08:00


1 bardak mısır gevreği +1 bardak süt
2 çay kaşığı bal
5-6 siyah zeytin,
1 domates






 ARA ÖĞÜN


  saat 10:30


  2 bardak su içtim
  3 adet kuru kayısı yedim















ARA ÖĞÜN

saat 13:00


 2 bardak su içtim
1 tabak mercimek çorbası
2 dilim kepek ekmeği 












ARA ÖĞÜN


 saat 16:00


 2 bardak su içtim
 1 adet muz










AKŞAM


saat 20:00


2 bardak su içtim
1 tabak zeytinyağlı kereviz yemeği
1 dilim kepek ekmeği














 ARA ÖĞÜN


 saat 22:00


 2 bardak su içtim 
 1 avuç badem yedim












 bugün ara öğünle akşam menüsü arasında biraz başım döndü açlık hissettim.  Hemen 2 tane salatalık soydum çok az tuz ektim ve yedim, daha iyi hissetmemi sağladı .. 











0 yorum:

Yorum Gönder